Underbart!


Ännu en dag då jag sov längre än vanligt, hur skönt känns inte det? Superskönt ska jag säga er! Solen strålar även idag, så det blir att snabbt käka för att sen jobba lite på brännan. Mitt finbesök kommer tyvärr inte idag, så jag får nöja mig med mina fina vänner häromkring! Inte dåligt det heller. Nu blir det till att fylla magen på godheter. Hoppas ni också har fint väder där ni är, så ni också kan jobba på årets bränna!

Förresten, jag saknar han på bilden också, och idag klockan 17:20 så är det bara 4 dagar kvar tills jag får träffa honom igen, jag längtar! Vaknade upp idag av att jag kramade om min kudde och pussade den, ni förstår kanske?? Haha, knasig jag är!

Kommentarer
Postat av: farfar

ganska normalt tror jag

2011-07-27 @ 19:08:41
Postat av: farfar

ganska normalt tror jag

2011-07-27 @ 19:10:10
Postat av: farfar

ganska normalt tror jag

2011-07-27 @ 19:10:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0