Sol


Jag har inte gjort något vettit idag känns det som. Stressade upp för att kunna sola lite med Cillan, därefter stressade att äta för att ha en sorts träning på Karlslund och nu sitter jag här. Vattnet vad ju svinkallt och vi tänkte ju inte på att ha våtdräkter så nu är jag alldeles stel och kall så ett varmt bad skulle sitta ganska fint nu. Synd att min lägenhet saknar det föremålet, får bli en varm dusch.

Planerna för ikväll blir nog mest att chilla och städa här hemma. Får ju fin besök imorgon som stannar till torsdag, då vi far vidare till min sommarstuga med min mor. Jag hoppas att detta soliga väder vi hade idag håller i sig nu ett tag framöver.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0