Rädslor

269191_242941142400187_100000529102559_911122_6664648_n_large
Igår när jag la mig så funderade jag på om jag har sett för många skräckfilmer, eftersom jag är så himla mörkrädd, tror att varje gång jag vänder på mig så står det någon bakom mig och om jag kollar ut genom fönstret så kommer det stå någon där. Det är jättejobbigt att vara så rädd som jag är, för man liksom ligger och nästan skakar i sängen av rädsla och försöker övertala sig själv att det inte finns någon i rummet och sen försöker att ifrågasätta varför någon skulle stå utanför mitt fönster och bara vänta på att jag ska titta ut. Då kan det kännas lite bättre, för chansen kan ju inte vara så stor.

Jag är inte bara mörkrädd, utan även rädd för spindlar. Andra kryp tycker jag mest är obehagliga och endel hundar tycker jag också är det.

Har ni några rädslor?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0