Norge

Det som har hänt i Norge känns helt overkligt. Jag fattar nog inte riktigt allvaret. Var hemma hos Anna när jag hörde att en bomb hade sprängts i Norge och sen var det inget mer med det. Senare fick jag även reda på att det hade varit skottlossning på en ö och att flera ungdomar hade dött, då började jag att tänkta efter, vad händer egenligen? Tur att tidningar finns så man kan läsa på lite om händelsen. Jag lider verkligen med Norge, detta kan inte ha varit en enkel match och händelsen kommer långt ifrån att glömmas.

Om man läser på aftonbladet så har de lagt ut delar från mördarens dagbok/loggbok och när man läste de delarna så var det verkligen som i en film, man tror inte att det finns så sjuka människor i verkligheten. Jag tror i alla fall inte det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0