Måste tagga ner


Känner att jag måste tagga ner lite nu, blir lätt irriterad över småsaker. Liksom, dåligt väder idag!! Min rakhyvel är borta så jag måste köpa en ny för 200 kr (värsta rånet juu!!) sen saknar jag min utskrivarsladd här så jag kan inte skriva ut bilder som jag hade velat idag, mina kläder är smutsiga och det är dammigt hos mig och jag har inte ätit lunch. Jag hoppas verkligen att jag har taggat ner till ikväll då det är grillnatta, det ska verkligen bli kul att få uppleva det i år. Butikerna är öppna till 11 och det är massor av rea, känns som pengarna kommer ta slut idag haha! Bäst för vädergudarna att de fixar solsken till ikväll! Trött på regn och rusk nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0