Konstigaste drömmen ever!

Tumblr_lofyouapus1qcbjjmo1_500_large
Jag blev påminnd av en person på fb om mardrömmar och kom då på att jag hade en inatt!! Den var helt sjuk! Jag var och simtränade, så kände jag att en av mina tänder längre fram satt löst och det kom massor av blod från munnen då. När tanden väl lossnade, började alla tänder att falla ner på min tunga!!! Jag tappade alla tänder samtidigt!! Så jag fick lov att spotta ut de och lägga tänderna i ett glas. Sen skulle jag berätta vad som hade hänt för mamma och pappa, men då vaknade jag. Helt sjuk dröm!! Usch, jag hoppas verkligen att det där aldrig händer i framtiden!

Nu blir det till att äta frukost, Ciao!

Kommentarer
Postat av: palle

hiiihihihhihihihihihihiihihihhihiihih

2011-07-19 @ 16:59:54
Postat av: farfar

glöm inte att borsta dom som är kvar

2011-07-19 @ 19:12:27
Postat av: Berra

C-vitamin! Masssssor av C-vitamin! Skynda! D8

2011-07-19 @ 20:42:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0