Klantis!


Det jag lyckades att göra igår var att bära över alla Alexanders grejer hem till honom, med hjälp av Shadie då. Sen gick jag och Shadie och källsorterade, duktigt va? Man ska vara snäll mot naturen! Efteråt kände jag att min mage började kurra så jag gick till Picasso och åt min älskade Tacotallrik, mums! Shade kom även och gjorde mig sällskap så jag inte såg för ensam ut haha. Vi kollade sen på film hos mig till sent på kvällen, vilket var ett sådant korkat drag av mig, eftersom jag hade fixat tvättid 07:00. Kan ju i alla fall säga att när alarmet gick i morse så blev det ingen tvättning, hade verkligen inte orken och kände att jag borde nog sova om jag ska orka med äventyr med Per idag och att senare vara social med de svenskar som åkte till Tyskland. Känns som dagen kommer att bli lång och kämpig, så som sagt, var nog bra att jag struntade i att tvätta. Det blir ju bara synd om mig som inte har några rena kläder haha!

Hoppas ni får en strålande dag i regnet! Peace out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0