Janne kom igen nu!


Nu ligger jag här, mindre utslagen och kollar på film. Idag har jag badat med Cillan och Carro vid övre hällen eller vad det kallas. Det är väldigt strömt där nu så vi solade mest. Sen upptäckte vi även 3 båtar som flöt upp och ner, så vi ringde 112 och berättade vad vi hade sett, men att vi inte visste om någon hade ramlat ur eller något. Sen kom vi även med i tidningen!

Annars har väll dagen varit som en vanlig dag på sommarlovet, rättså chill. Imorgon kommer min mamma hämta mig så åker vi till min sommarstuga sen och på fredag åker vi tillbaka till Södertälje. Kan bli dåligt med uppdatering imorgon då, om jag inte hittar på något för er då! ;)

Nu blir det att fortsätta kolla på filmen och kanske fixa naglarna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0