Gul mat


Just nu i detta så har jag och Cillan precis käkat klart våran gula mat. Blev en riktig höjdare, trots att vi hade ris till! Nu ska vi chilla och kolla på någon film!

Ville också säga att det gick bra att dansa med Anna i Edsbyn, men jag har insett att jag varit lite naiv om att jag kommer bli världens bästa dansare på typ ett halvår.. Haha insåg idag att jag har mycket kvar att lära mig. Sen när jag skulle hem gick vi en snabbis till Ica för jag blev sugen på RedBull (som jag inte dricker på ofta) och sen när jag står i kassan och lämnar fram mitt ID glatt för att jag vet om att det är 16-års gräns, säger kassörskan: Det är 18-års gräns, du får inte köpa den här.. ARGARHAHGHA, så arg blev jag!! Jag ville verkligen ha RedBull! Poor Jennie... :( Hoppas ni läsare har haft det lite mer tur än mig idag, kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0