Gästbloggaren is back! utan tillåtelse denna gång!:)

Hejsan!! Det är Alex här, jag har snott Jennies blogg nu för att göra ett inlägg utan hennes tillåtelse, ganaka busigt? JA! hihi säg inget! Jag tänkte bara säga att jag är i Shanghai och att SimVM var ganska tufft, tråkigt att Sara Sjöström inte fick ta en medalj!:( Hon var ju trots allt ganska nära. Men när en kinesiska vann 200 m medley så lyfte hela taket jag har aldrig varit med om något liknande förr helt galet, btw så såg jag henne ganska tufft! Sen sist men inte minst så tycker jag att Jennie borde komma hem nu! för jag vill chatta med henne!! fast det vorre ännu bättre om jag fick träffa nu! jag saknar henne!:( jättemycket! hehehe nu har jag nog gästat nog, nu ska jag och Leo kolla på en skräckfilm!:O Heter du Jennie Sveronius så fortsätt scrolla ner och om inte, så får du göra som du vill!:) JAG ÄLSKAR DIG!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0