Fullspäckad dag


Bild från förra sommaren

Idag har det varit en dag med lite rast men inte så mycket ro. Klockan 12 kom Per till mig och vi skulle ut på utflykt, vart visste vi inte och när vi kom till macken kom vi fram till att vi ville bada så vi fick åka tillbaka till mig för att hämta badkläder för att senare åka till E-center för att handla lunch och sen åka ut på motorvägen mot nya destinationer! Efter att vi åkte lite fel kom vi tillslut fram till rätt ställe och kunde då få lite rast och fylla på magen! Men nästan lika snabbt som vi anlänt fick vi lov att åka tillbaka i stressets tecken. Jag skulle vara hos Cecilia 4 och Per skulle på teater. Vi kom drygt 40 min försent haha! Men sånt är ju livet.

Hos Cillan käkade jag och drygt 11 personer till (kommer inte ihåg hur många vi var) pizza och åt glass. Det var verkligen roligt! Nu känner jag att det är sommarlov. Imorgon blir det grillnatta och det ska bli riktigt trevligt, jag som aldrig har varit på det!

Imorgon är en ny dag som jag tror kommer bli minst lika rolig som denna, jag längtar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0