Förtrollad


Bild från när Alexander, Carro, Shadie och jag var i min sommarstuga!

Jag har funderat lite och kommit fram till det ibland är svårt att ha en pojkvän och vänner. För du vill lägga ner massor av tid på honom, men även på dina vänner. Såklart kan man vara alla tillsammans, men det är inte samma sak som när man är ensam med personen. Därför tycker jag det är lite jobbigt nu när jag på torsdag åker hem och inte har träffat mina vänner som åker till Tyskland snart och de andra som jag har pratat om att träffa, men endå vill jag spendera varje dag med min kille för att vi inte kommer ses på 3 veckor snart. Då har jag tänkt att jag kan vara själv med mina andra vänner, men jag tycker det känns taskigt endå, som att jag tar de i 2:a hand och det är väll det jag gör, men jag vill inte att det ska uppfattas så för de betyder lika mycket för mig som min kille. Jag hoppas ni förstår att ni gör det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0