Every teardrop is a waterfall


Bild från i midsommras

Inte direkt en höjdar bloggar dag eller vad man ska säga. Klockan 11 drog jag till Sanna som jag stannade till klockan 3, vilket var jätte trevligt! Vi har nog inte setts sen höstlovet eller något sånt. Men vi hade det väldigt roligt och det var skönt att känna att vi var lika bra vänner som sist vi sågs. När vi sagt adjö så träffade jag en gammal klasskamrat och vi pratade i drygt 20 minuter om allting, väldigt trevligt må jag säga! Sen när jag kom hem blev jag klistrad framför datorn och pratade då med Alexander, från klockan fyra till åtta typ, så jaa, vi saknar varandra VÄLDIGT MYCKET!! Jag tycker han kan komma hem nu...

Nu planeras det kvällsdopp?? Imorgon blir det att vara hos farmor och fiska!! Yeyy!! Sen åker jag hem till Bollnäs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0