Back on track!


Nu är jag tillbaka, fast denna gång bloggar jag från Södertälje. Såg att mitt tidsinställda inlägg kom in på bloggen, precis som jag vela. Min familj och jag hann precis se Sarah Sjöström och Therese Alshammar simma 50 fjäril och vi blev nöjda över deras resultat!

Vädret bjuder tyvärr inte på solsken här i Tälje, men det betyder ju inte att man inte kan tvätta lite fönster och tvätta smutskläder! Fast, annars kan man ju alltid träffa en trevlig prick här i staden. Vi får se vad som dyker upp idag!

Kollade också på något matprogram precis och blev jättesugen på att baka cupcakesen som är på bilden! Får se om jag gör det här eller när jag kommer tillbaka till B-näs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0