tha dayyyy!!!

Tisdag idag, som de flesta tisdagar. Kom inte försent till skolan = Happy!! :D Sen lite chill lektioner tills vi hade svenska och jag skulle redovisa muntligt!!!! Åhh, jag fick panik, trodde ärligt att jag skulle svimma. Vet inte varför jag brusar upp mig så mycket, jag klarade det endå hyffsat bra. (y)

Cyklade mer än vad jag simmade idag!! Cyklade 1,4 mil och simmade 1,1 km. Lite kort pass, men passade bra för idag, eftersom jag måste plugga väldigt mycket historia. Att ha inlämningar är inte så roligt, när man börjar för sent.. Får ändra på det! :)

Känner mig lite extra sötsugen idag, så jag ska baka lite chokladbollar med Alex, tyvärr kunde inte Carro medverka.. Synd tycker jag!





Second hand skjorta (y)

Kommentarer
Postat av: DAS CARROIAN!

Kanske kan komma imorgon eller på fredag istället!?? :D MÄÄ U <3

2011-01-26 @ 17:01:29
Postat av: julia

hahahhahhaha "kalla den vad du vill" fan vad bra! hahahha

fin skjorta jennie!! blir avundsjuk1!!!! puss saknar dig bääjb!! åh hoppas vi ses snart!

2011-01-27 @ 17:26:46
URL: http://juliapihelgas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0