Seg uppdatering...

Ja, seg uppdatering av mig, jag vet. Ledsen ni som läser, men det finns mycket att göra när man bor själv och går i skolan. Sen är jag också lat av mig och har inte så mycket insiration till att skriva. Men nu kände jag att det var dags att skriva lite.

I torsdags kom min mor till mig och stannar kvar här tills måndag. Än så länge har vi bara tagit det lugnt. Idag åkte vi till Valbo köpcentrum som ligger utanför Gävle. En mycket trevlig tur med mamsen måste jag säga. Vi shoppade loss! Haha jag köpte 2 jeans-tights, 3 nagelack och en kofta ifrån Vero Moda, ett par trosor ifrån H&M och sen pjäxbox och skidbag ifrån Intersport! Jag är väldigt nöjd med mina inköp! Och inget randigt denna gång haha. Tyvärr kan jag inte lägga upp några bilder på det som jag har köpt, eftersom minneskortet krånglar :(

Nu ska jag städa, försöka plugga och vara med nära och kära!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0