Palles Minne - Tyr cup

Den 5-6 Januari har det varit Palles minne - Tyr cup här i Bollnäs! En väldigt trevlig och fin tävling där lag ifrån blandade städer fanns på plats. De största förvåningarna för mig var att Gnesta och Strängnäs var där! Tävligen gick helt okej för mig. Pers på 50 fjäril i alla fall, vilket jag nöjer mig med!

Nästa helg blir det JDM för mig på Eriksdahlsbadet. Är inte så sugen på att komma hem, men tror att det kommer att bli en bra tävling. Det enda som är trist är att jag missar matchen mellan Edsbyn och Hammarby som går på fredagen, då jag måste åka hem..






Kommentarer
Postat av: iida

åh bilderna fick mig att sakna det där lite faktiskt! Hoppas du har det bra Jennie<3

2011-01-06 @ 22:47:10
Postat av: Korre

Vadå, ja trodde du ville träffa mig?! =) <3<3<3<3<3<3<3:)

2011-01-12 @ 23:17:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0