En bortblåst dag

Idag har jag verkligen inte gjort någonting! Jag hade tänkt skriva klart mitt tal, men såklart blev det inte så. Iställer har jag, kollat på tv och suttit vid datorn o städat lite. Fast jag kanske behövde ta hand lite om mig själv.

Killen som brukar ta hand om mig är i Kina, där han nu har varit i 15 dagar. 17 dagar utan denna kille har inte varit enkelt. En som man umgås med varje dag får man helt plötsligt inte träffa på 17 dagar, det var ett hårt slag. För mig känns det som att vi inte har träffats på 3 månader! Som tur har vi kunnat maila och snacka endå på msn och skype. Men det är ju inte samma sak, så nära, men endå så långt borta..

En sak som är säkert, är att jag tycker om den här killen väldigt mycket! Och att han kommer hem, på måndag, vilket kommer vara den bästa dagen på lovet, även fast det är den sista, så får jag ju spendera den med killen som jag tycker så mycket om.

Snart kommer också en annan som jag håller hårt om, en kär vän Carro, så jag slipper sova ensam inatt, skönt det i alla fall!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0