Som en pingisboll..

.. färdas jag mellan mina städer, Södertälje och Bollnäs. Ibland så flyger bollen långsamt över till andra sidan och stannar där, men ibland stutsar den lika snabbt tillbaka som den blev slagen. Den här helgen fick jag ett samtal av mamma att jag fick lov att ta bussen hem, så det var bara att packa snabbt och bege sig till bussen. Mina planer som jag hade inför helgen gick därmed inte att fullfölja, så jag fick en extra ledig dag idag.

Har kommit underfund med att blogga gör man bäst då man har något speciellt på hjärtat. Jag tycker i alla fall att det är skönt att skriva av mig, för då tänker man inte så mycket längre på det man har skrivit om, som att nu har jag skrivit ner den saken så då behöver jag inte tänka på den något mera, vilket jag tycker är skönt.

Idag ska jag i alla fall städa här hemma och plugga och fixa Alla hjärtans dags present till min kille. Jag tycker att det borde vara Alla hjärtans dag varje dag, så man alltid ger all kärlek som man känner för de personerna som står en närmast!



Härlig bild ifrån försommaren förra året, brun var jag! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0