Seg söndag

Idag har det varit en dag som man bara vill ligga kvar i sängen och aldrig gå upp dagen. Fick lov att gå upp kvart i 7 för jag hade tvättstugan och när jag kommer ner så är det någon som har tagit den, igen! Så jag och Alex ställde ut hennes tvättkorg och väntade tills maskinen var klar, för att sedan också ta ut de grejerna som hon hade tvättat. Jag tycker inte om när någon tattar ens tvätttid! Och sen så fungerade inte den andra maskinen så jag kunde bara använda en, SKÖN START PÅ DAGEN LIKSOM!!!

Dagen fortsatte bara segt och jag fick ett kort besök av en efterlängtad Carro och Shadie, mycket trevligt! Tråkigt nog fick jag lov att lämna de för att träna, som jag inte alls var sugen på. Och såklart ska det vara ett maxpass då, så nu sitter jag helt slut här och ska diska lite och försöka skriva klart tyskan. Sen blir det att sova i en efterlängtad säng.


Bild från i sommras då vi tältade, saknar sommarn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0