På bättringsvägen

När man ligger på botten, så finns det bara en väg och det är upp. Den vägen simmar jag nu. Idag har jag mått mycket bättre än igår. Igår klarade jag inte av att göra något, jag sov för det mesta, var helt slut efter mitt blodsockerfall. Men idag har jag klarat av att gå hela dagen i skolan, med magen som var lite knasig. Jag har även diskat bort mitt diskberg, vilket jag är superlycklig över! Tror att jag har fått krafter ifrån min långa natts sömn och för att jag ska åka hem imorgon, det behöver jag verkligen.

Så efter helgen hoppas jag att vanliga Jennie "Janne" är helt återställd!


Bild ifrån Göteborg 2009

All right with me - Billy Reid


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0