Knasdagen number 1!

Lite trög uppdatering idag, men det har ju sina orsaker. Fick blodsockerfall andra lektionen i skolan så det var bara att gå vingligt hem och trycka i sig socker och massor av mat plus att sova! Lite senare fick jag besök av min pojke som är på bättringsvägen, vilket är väldigt skönt! Vi bakade shackrutor, som inte blev riktigt shackrutor, menmen, det gick att äta! :) När kakorna var klara plingade en Carro på min durr, vilket var bara trevligt! Nästan på en gång efter att hon kom åkte jag till sjukhuset för att ta lite blodprover och de visade sig vara bra.

Men jag vet ju varför jag fick det här anfallet, det är mycket som snurrar runt mig nu och jag har tränat fast jag inte ätit så bra, så kroppen sa emot, vilket jag tycker är bra. Nu vet jag att jag måste ta det lite lugnare med mig själv.

Nu ligger jag i min säng och ska försöka att ta tag i disken, diskberget har vuxit endel sen fredags...

Du bist des Herzens Glut - Du är hjärtats glöd
Du bist des Herzens Ruf - Du är hjärtats rop
Und ich bin das Herz - Och jag är hjärtat




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0