Home sweet Home..

..Eller vad man brukar säga. Igår kom jag som sagt hem till Bollnäs, vilket var trevligt eftersom jag fick träffa Alex som hade gjort en överraskningsmiddag åt mig! Turkisk Kebab ala Johanna Westman blev det. Väldigt lyckat må jag säga, nästan lika gott som när mamma brukar laga det, och då är det gott!

Idag blev mitt första träningspass på en vecka drygt och jag tycker att det var ett riktigt lyckat pass, orkade nästan simma allting. Det enda som var lite jobbigt var att jag fick sendrag i båda fötterna, vilket jag inte har fått på länge. 

Nu sitter jag och väntar på att maten ska bli klar. Jag äter inte ris, potatis eller pasta till maten, aa eller de andra olika sorterna som finns... Utan jag äter Risoni, vilket jag tycker att ni alla borde testa, väldigt gott är det! 

Måste bara tillägga att bilden är supersnygg, så säg inget annat! ;)

 


Kommentarer
Postat av: Malin

Tack Jennie, du är så söt! Jag tycker om dig med :')

2011-02-11 @ 18:49:31
URL: http://malinfogeby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0