Dagen i ära

Fullspäckad dag om jag får säga det själv! Har knappt varit hemma idag, bara nu på kvällen. Har tillbringat min tid på badhuset och kollat på JSM som går i Södertälje. Där har jag träffade jag gamla vänner och bollnästjejorna som skulle simma lag och inviduellt. Sen blev det en guide-tur på stan och lite inköp ifrån BikBok - ett par tights, och ifrån Scorett - mina efterlängtade skor! Efter rundturen blev det att åka hem till min lilla röda villa på berget för att ta en fika och sedan åka tillbaka till badhuset för att kolla på finalerna. När jag sedan kom hem vid kvart i 8 fick jag besök av en kär gammal vän som var till smakråd över mitt val av skor. Vi gjorde även Tacos och det blev lyckat! När våra magar var proppade blev vi fastklistrade framför tv:n och kollade på This is It, bra film!

Här är skorna som jag köpte, 399 kr, billigt enligt mig! :) Bra inköp alltså!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0