Beslut

Nu när jag sitter här och försöker plugga tyska kom jag bara på att det är väldigt svårt att fatta beslut, att bestämma sig för vad man ska göra. Tänk om man väljer fel och det blir helt knasigt.

Jag har alltid lika svårt att göra ett beslut, då ja brukar välja mellan två saker, att göra det eller att inte göra det. För att jag någorlunda ska välja rätt för mig brukar jag skriva ner för- och nackdelar med att göra det eller inte. Vad jag helt enkelt kommer att få ut av det. Ibland går det riktigt bra att göra så, men vissa gånger går det inte lika bra. Men bara jag litar på mig själv att jag gjorde det rätta valet för mig, då kan det inte bli fel.

Slänger upp en bild på mitt favoritlag i bandy, (rätt val av lag) och hoppas på storvinst idag på hemmaplan mot Haparanda! "Åhh, vi är Edsbyn, vi är Edsbyn, röd och blå. Frammåt hela laget, kämpa håll igång. Vi kallas för Red Farmes och det här är våran sång. Åhh, vi är Edsbyn"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0