Weekend

Veckoslutet kommer spenderas på fredagen och halva lördagen i Södertälje, resten i Bollnäs. Kommer verkligen bli mycket att flänga fram och tillbaka, men vad gör man inte för att få jobba och tävla??

Igår fick Bollnäs ÄNTLIGEN sin första snö, jättemysigt! Så nu kan man äntligen använda sina vinterskor.

Nästa vecka väntas bli en väldigt väldigt väldigt VÄLDIGt jobbig vecka.. Ett kemiprov på organisk kemi, som jag inte har riktigt förstått än och så har jag Matte nationella C, omg, jag är så nervös! Gjorde ett gammalt nationella idag och fattade inte så mycket, så måste verkligen ligga i nu och plugga så jag kan få VG, det vill jag verkligen ha.

Hoppas ni andra haft en toppendag, kram på er!

Kommentarer
Postat av: issa - tjejrappare och låtskrivare

sv. hoppas du haft en bra dag: ) kram

2011-12-08 @ 22:32:44
URL: http://issabellek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0