Last day

Ja, idag var det sista dagen på detta år som jag tar med mig skolgrejer hem till mig och pluggar. DET KÄNNS UNDERBART!! Jag hoppas verkligen att våren inte kommer bli lika tuff som den här hösten har varit för mig. Men jag vet om att det kommer bli jobbigt direkt efter jullovet, för då ska vi ha kursprov i kemi och ha fysikprov. Usch, hemska tankar bort bort bort! Juste, det var ju inge mer skola just nu!

Vad händer i helgen och den kommande veckan då? Jo, det har planerats att jag och Lisa ska börja filma våran video om kost till Tobbe, that's great! Sen vet jag inte mer vad som ska hända i helgen... Men till veckan blir det chilldag på måndagen med bakning och matlagning på tyskalektionen, på tisdagen blir det innebandyturnering (kommer dööööööööööööööö!!) och på onsdag är det avslutning! Jag hoppas även att min pappa kommer upp till mig då, så jag har tid att handla julklappar den 22:a och den 23:e! Själva julafton kommer att spenderas hos min farmor, vilket jag och min bror har längtat väldigt mycket efter!

Idag vet jag inte hur det blir, känner för att göra något som man vanligtvist inte kan göra när man har skolgrejer att göra, som att vara vaken hela natten! Men, som sagt, kanske bara blir filmmyskväll, får se! Hoppas ni får en underbar fredagskväll såhär den 16:e december!
Tumblr_lu0vlcrlm41qexd3lo1_500_large

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0