Konsterter i sommar

Asså jag dööööööör!!! Det finns 2 konserter/festivaler jag vill gå på i sommar och tillsammans kostar de cirkus 1500 kr... Inte så dyrt men endå, vill gå på båda och är rädd att biljetterna snart kommer ta slut.. Den ena är en festival i Östersund som heter Storsjöyran, där ska artister som Lars Winnerbäck, Nause, Loney Dear m.m uppträda och festivalen håller på i 4 dagar men det är uppträdanden på 2 av de dagarna. Det dåliga med denna festival är att det är den 28-29 juli och då hade jag planerat att vara i Kina, men jag hoppas det går att ändra, för jag vill verkligen gå på den här festivalen!

Den andra är en konsert med Coldplay, som jag verkligen älskar. De ska spela en torsdag i Augusti, den 30:e tror jag att det var, men vad spelar det för roll!? Måste se dem!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0