.

Vi lägger tisdagen bakom oss och fokuserar på de kommande dagarna. Igår var det skolavslutning för mig. Först går vi till aulan och kollar på när några uppträder, sen går vi till våra klassrum där lärarna har hittat på något för oss. Vi körde den "klassiska" luffarshacks tuneringen och JAG vann!! Go Jennie! Men det som var lite tråkigt, eller väldigt tråkigt var att min lärare inte hade rättat klart matte c nationella, som han borde ha rättat klart för en vecka sen, men vad gör man när man har en seg handledare?? I alla fall, efteråt gick jag och Nisse till sporthallen för att kolla på Hälsinges innebandyturnering och det var en viss skillad från Torsbergs. Lite mindre tacklingar och bråk. Alex klass kom 3:a, vilket var bättre än min klass då, vi kom ingenstans haha! Gjorde inte ett enda mål.. :( Så nu vet vi i alla fall vad vi behöver öva på till nästa turnering! När turneringen var slut gick vi hem och packade min väska och chillade lite. Klockan 16:20 drog vi till bussen där jag fick ta adjö till Alex, men jag tror vi ses idag eller imorgon???

Aja, idag ska jag träna och åka upp till stockholm och julhandla! Ska handla julklappar till Pappi, brorsan, Alex och Korre. Det bästa är att jag ska åka upp dit med Korre.

Island 2008

Kommentarer
Postat av: korre

finaste <3<3 <3

2011-12-23 @ 00:39:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0