You know it's true, everything I do, I do it for you


Tjolahopp! Idag kom Alex hem från Stockholm, yey!! Sen började även skolan idag, yey!! Mitt schema ble tyvärr inte det bästa, men jag vet inte heller riktigt vad jag hade hoppats på. Efter att ha förenats med sin klass igen drog jag och Alex ner på "stan" och käkade lunch på Roy's. Sen blev det att snabbt skynda sig hem för att packa träningsväskan och gå till sitt första träningspass i Bollnäs sporthall! Träningen gick sisådär, vi skulle simma med hög fart 8st 50:or och jag kunde verkligen inte ta i, så det var lite trist...

Nu sitter jag här med lite huvudverk och har precis gjort muffins med min stjärna! Det blev neutrala muffins med nutella som topping! Supergott och bra resultat enligt oss!

Imorgon börjar skolan på riktigt med riktiga lektioner. Klockan 9 börjar jag med svenska och denna gång har vi ny lärare och kommer vara cirka 15st till. Detta är för att natur nu kommer läsa Engelska, Svenska och Idrott med de som har valt inriktningen Ekonomi på Samhälle. Känns som det kommer bli en match, från att vara högst 15st på lektionerna till att bli det dubbla antalet! Som sagt, berättar imorgon hur det funkade. Ha en trevlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0