Blubb blubb blubb


Tjolahopp! Klockan är 5 i halv 10 och jag har haft morgonträning! Inte helt fel att gå idrottsgymnasiet. Istället för att ha 2 timmar inviduellt val, så har jag simning och börjar kvart över 10 i skolan. NICE! Istället för 8, fast jag börjar ju träna 7 men det är en annan femma det.

Btw! Inatt så kunde jag sova! Kanske var för att jag bloggade om mina sömnproblem? Slockade runt kvart över 10 och vaknade inte en enda gång under natten. Glad tjej eller!?!? Så nu längtar jag tills ikväll och till lördag morgon, för då får jag sova ut! På lördag är det även lyskväll, mysigt! Får se vad som hittas på då.

Har haft lite funderingar om jag ska ha en sån där lista som man fyller i dag för dag, och nu så har jag bestämt mig för att, jaa, det ska jag göra! Så nu i 10 dagar kommer jag besvara dessa punker, hoppas det passar!

Dag 1 - tio fakta om mig själv

Dag 2 - nio saker jag gör varje dag

Dag 3 - åtta saker som irriterar mig

Dag 4 - sju rädslor

Dag 5 - sex sånger jag tycker om

Dag 6 - fem saker jag inte kan leva utan

Dag 7 - fyra minnen jag aldrig glömmer

Dag 8 - tre ord jag inte kan gå en dag utan att säga

Dag 9 - två saker jag önskar jag kunde göra

Dag 10 - en person jag litar på


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0