I'm back!


Men tjenare mina kära läsare! Vet att jag har varit helt kass att blogga de senaste 2 veckorna! Och det konstiga är att jag egentligen inte har haft något speciellt för mig. Sist jag bloggade var ju i söndags så det har ju hänt endel. Kan berätta att på fredagen den 12 så var det en "emodag" för mig (ledsam dag), men när jag väntade på Alex som skulle komma med tåget så kom det fram en tant till mig som sa: Du är bra som du är, du är fin! Låt aldrig någon få trycka ner dig, ALDRIG! Kom ihåg det! ALDRIG! Kan ju säga att det kom som en chock till mig, undra hur hon kunde se det på mig att jag hade ganska kass självkänsla den dagen?? Innan hade jag ju gått en lärarkandidatutbildning och den fortsatta sen på lördag morgon. På söndagen innan vi drog till Älvdalen på läger åt jag middag hos Sara som ska flytta till USA imorgon och som ska gå collage där med simning. Vi bakade även en ljuskladdkaka med vitchoklad, supergott! På måndagen åkte vi som sagt tidigt på morgonen till Älvdalen där vi genomförde 8 träningspass på 5 dagar!! Kan säga att jag var ganska slut det sista träningspasset. Igår när jag kom hem åkte jag och Alex till Edsbyn för att avsluta detta sommarlov med att kolla på Bandy! Det gjorde vi då med Anna och till andra halvlek kom min mamma. Idag har vi mest chillat och vid 3-tiden drog vi till Sara för att säga Adjö och lycka till i framtiden. Tror hon kommer få det jättebra i USA! Jag blir också lite sugen att åka utomlands sen efter gymnasiet, men jag kan säga att jag är glad att det är 2 år kvar för min del!

På måndag börjar även skolan klockan 1 och det ser jag fram emot. Ska bli skönt att få lite rutiner igen och så ska det bli spännande att läsa programering. Haha, kanske inte ska säga för mycket om det blir jobbigt sen senare på höstterminen och jag klagar om mitt val haha!

Poor you guys who have read all this shiet! Men sånt får man ta om en bloggare tar en liten "paus". Vi hörs mer imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0