Tomorroooww


Lovade er att blogga när jag kom hem, höll inte direkt det men jag bloggar i alla fall samma dag. Tyvärr blev det ingen vinst på bilbingon, men min mamma var nära 3 gånger! På hemvägen så fick jag köra, från Söderhamn och en bit in i Bollnäs. Kan säga att jag tyckte det var ganska läskigt att köra i 90 km/h den 5:e gången jag körde en bil, men det gick ju bra, sitter här hel och belåten. Jag fick även testa att köra om idag, i en uppförsbacke! Seriöst, var helt livrädd. En bil med typ hästtransport hade stannat i en brant backe och jag skulle köra om! Tur att det inte var någon trafik alls.

När vi kom hem gjorde vi lite varma mackor till mig som middag och sen kikade Anna förbi en liten stund, väldigt trevligt må jag säga. Imorgon kommer Alex hem, längtar!! Så det blir att stå vid 11-tiden vid sationen. Sen klockan 1 ska jag vara på Torsberg i aulan och då kommer höstterminen att inledas, jag längtar faktiskt lite, men det kommer jag väll få ta tillbaka sen om en månad haha!

Btw (Förresten), vad gillar ni det lilla collaget jag gjorde på mig och Alex? Passar oss bra va?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0