Time

Hej! Jag är ledsen för att jag inte har bloggat som jag brukar, vet hur tråkigt det är att gå in på en blogg och så finns det inte ett nytt inlägg där. Anledningen att jag inte har bloggat är dels för att jag inte har haft lusten och för att jag känner att jag borde spendera mer tid med min kille nu när han äntligen är hemma. Sen på sommarlovet så händer det ju oftast inte så speciella saker. Det jag kan berätta är att jag och Alex har ett Harry Potter marathon och nu kollar vi på 4:e filmen. Vi känner att vi vill fräsha upp minnet innan vi ser den sista filmen. Jag kan även berätta att idag ska jag och Alex åka till Hudiksvall där vi ska spela bilbingo med min mormor! Det ska bli så roligt! Längtar verkligen. Sen tror jag att det blir så att jag stannar kvar i min sommarstuga och att Alex åker tillbaka hem och sen till Gotland. Men man vet ju inte vart vindarna vänder, inget 100% säkert. Men nu vet ni lite hur jag har det för tillfället och att jag ska till min stuga=ingen bloggning. Efter mitt besök där ska jag försöka förbättra bloggningen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0