The hardest part is holding on


God kväll! (Hahahah det är inte nyheterna!!) Har inte haft någon vidare lust att blogga idag, men nu så tog jag tag i hornen på tjuren och skriver ett inlägg. Idag har jag varit med Alex. Han kom hem till mig med massor av presenter som han då köpt i Kina, 2 par converse och en sorts plånbok/pennskrin/nässesär. Jättefina presenter! Kan lägga upp bilder på dem senare. Efter det så åkte vi ner på stan för att luncha med Sännii som sommarjobbar just nu. En lång lunch blev det med mycket skratt och prat. När magarna var fulla gick Sänni tillbaka till sitt jobb och jag och Alex åkte till Gamla Malmsjön för att svalka oss lite. Tyvärr var det ingen sol där så vi åkte tillbaka nästan lika fort som vi kom dit. Resten av tiden tog vi det lugnt på stan. Alex fixade ett till hål i sin klockrem eller vad det kallas och jag köpte äntligen mina kära converse! 350 kr nu på rea! Glad tjej ska ni veta! Tiden efter spenderade jag med Sänni, som får en alltid att må bra. Nu håller jag på och packar och tvättar. Imorgon är en ny dag, hoppas den blir lika bra som denna.


Don't let me go - The Summer Set

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0