Panik!

1100261_bwobnm6v_c_large
Godmorgon! Det känns verkligen som min karma är väldigt dålig för tillfället, kan ha varit för att jag dödade en spindel igår p.g.a min skräck... I alla fall, jag vet inte vilken busshållsplats som jag ska åka ifrån, det finns 2 stycken vid mig, sen, min bussremsa gick ut igår! Bra tjej som köpte ny, nej det gjorde jag inte så jag måste ha någon sms biljett och jag vet inte riktigt hur man gör med det plus att jag har så mycket packning att jag inte ens kan ta med allting hem till Bollnäs, vilket då betyder att jag måste lämna grejer här som min mamma måste ta upp till mig om antigen 1 vecka ungefär eller lite mer än 2 veckor. Yey!! Körsbäret på min glass är att jag börjar få finnar på ryggen och att mina skor jag fick från Alex är för stora! Ingen bra start på dagen som ni ser... Och nu måste jag äta frukost för att sen gå fullpackad ner till bussen, yey! Vi får se om jag klarar av det här, jag som annars alltid brukar få skjuts till Östertälje. Wish me luck!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0