Orientering


Herregud säger jag bara! Idag hade vi orientering på idrotten och det var verkligen djupt in i skogen som kontrollerna låg! Alltså jag fattar inte, jag är inte en sån där som gärna springer ut i skogen bland grenar och sånt eftersom jag inte är så förtjust i kryp, men nu idag var jag som värsta skogsmullen! Och bergsklättaren för den delen.. 2 kontroller låg vid stup så jag och jossan fick klättra lite också. Vi var i alla fall helgrymma och klarade banan felfritt!

Nu ska jag ha styrketräning på höghammar! Sen när jag kommer hem blir det middag, diskning, kanske plocka lite här hemma och göra några fysiktal plus läsa biologiboken! Imorgon är det ju torsdag, bästa dagen! 3 lektioner, helt underbart! Sen har vi 1.45 h matte, vilket också faktiskt är ganska trevligt, tiden liksom rinner på endå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0