Mysigheter


Tjenare mannen! Och kvinnan! Sitter här och chillar lite, har kollat på Harry Potter och halvblodsprinsen med mina kära vänner Carro och Shadie. Igår kollade vi på den 5:e filmen, (kommer inte ihåg vad den heter). Hur som helst, imorgon ska jag gå på en simlärarkurs eller nått sådant, som börjar då klockan 8, om 8 timmar alltså. Jag kommer få sova i 7 timmar! Och nu är jag trött, vad kommer jag vara då!?!? Det värsta är väll att utbildningen slutar klockan 5 och klockan 6-7 har jag träning, halv 9 kommer Alex hem. Woow! En tjej som kommer vara helt slut imorgon? JAA!!! Men för att vara lite piggare ska jag nanna nu. More bloggin imorgon mina kära läsare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0