Livet är verkligen oförutsägbart!

Vem visste att mitt chokladsug kunde leda till att få pussas med killen min, träffa Johan, sen träffa Per och Sebastian och tillslut träffa Cillan som jag även följde med hem. Där får jag se en söt hundvalp, äta pasta med köttbullar, lära mig ett knep mot folk som är elaka och sedan träffa hennes mormor och morfar! Vem kunde räkna ut detta? Jag tycker i alla fall att det är läskigt att det kan bli såhär, men jag är väldigt glad att det blev som det blev. Fick ju träffa min kära tvilling! Och så blev jag för en gångs skull taggad för att träna! Känns som den där lilla blondinen enkelt får mig på bättre humör! Kan ju inte göra annat än att tacka. Men som sagt, träning nu, sen blire middag och sedan plugga glosor och så ska jag skriva 6 favoritsånger också eftersom det är dag 5 nu!


Kommentarer
Postat av: mamsen

Härligt att ha sådana vänner och även en tvilling!!!

<3 <3 <3 <3

2011-08-30 @ 19:46:58
Postat av: Din tvilling

Gu va söt du är!



Har insett att jag måste gå in här mycket oftare för jag kommer ju upp ganska ofta här ;)



Puss på re! :) <3

2011-09-07 @ 12:57:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0