Ledighet


Måndag = Lång dag i skolan = Ingen träning!
Måndagar och torsdagar tror jag nästan är mina favoritdagar, även fast vi har svenska. Är väldigt rädd för våran nya svenskaläarare, men jag vet inte varför?? Kanske för att hon är så sträng. Annars så är det väll inget annat med att det är måndag. Ny vecka, nya saker att genomföra. Imorgon är det programdag som vi håller i och det känns som den kommer bli riktigt lyckad! Det är även vanlig träningsvecka nu, inga tester = hård träning. Kan säga att man njöt av den korta testtiden. Tycker det är bra att vi har olika tester i simningen så att vi ser att vi utvecklas, inte bara tidsmässigt då utan på andra sett. Vi kommer ju se om vi blivit mer explosiva m.m.

Jag tycker det är skönt att vara ledig från träningen, för då känner man att man har massor av tid, fast man brukar ju oftast slösa bort den på annat, som att sitta vid datorn eller kolla på någon film. Men det kanske man behöver göra ibland, så man känner att man kan faktiskt koppla av fast man går i skolan och tränar 7 gånger i veckan. Så, nu ska jag försöka röjja lite i min lya och senare kommer jag berätta om 7 rädslor som jag har. Tilldess, underhåll er själva med något som ni tycker om! Kanske baka en sockerkaka idag??


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0