Känner mig såååå duktig!


Imorgon så går mitt tåg till Bollnäs 09:23, vilket betyder att jag måste ta en buss från Södertälje 08:11. Jag har inte börjat packa än, duktig tjej!!! Kommer få vara vaken ett tag känner jag och lägga ner lite tid på min packning. Tror jag vet vem som kommer sova hela vägen till Bollnäs imorgon...

Min dag har i alla fall varit underbar! Jag åkte och hälsade på Alex för första gången. Han bodde i en liten men väl organiserad lägenhet. Eftersom det var väldigt fint väder idag så passade vi på att vara ute och käkade glass. Sen fick jag även äta god middag hos honom. När jag kom till Södertälje mötte jag Korre som hade jobbat och hon fick följa med hem till mig och äta glass! Sen besökte vi även min morfars grav och Niclas grav, som jag då inte har gjort på länge och det känndes bra. Men nu har jag inte mer tid att berätta om min dag, nu blir det att lägga i högsta växeln och packa på här! Ha en skön kväll och en underbar morgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0