It's hard to say "Goodbye"

Tumblr_losp7xcvkw1qd8su4o1_1280_large
När man lever ett hektiskt liv som mig, är det lätt att man glömmer. Jag glömmer nästan allt. Och nu när jag har lov och har haft tid att vara med mig själv är det som att jag har insett vad som har hänt nu det senaste året. Ibland så vill man inte inse att folk och djur i ens närhet kan gå bort och när de gör det, så kan man inte förstå det. Men jag tror jag förstod det igår. Och det känns bättre nu, när jag har släppt ut min sorg som jag burit på i 6 månader.

Med det här så vill jag tipsa er att försöka spendera tid för er själva, även när det är stressigt och hårda tider. För just då kanske det inte gör ont, men ju längre du väntar, desto mer bygger man upp sorgen. Så det bästa är alltså att släppa ut allt på en gång, så slipper man gå runt och tänka på det. Jag har i alla fall lärt mig någonting av det här och hoppas att jag till nästa gång försöker släppa ut sorgen på en gång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0