Händelserik dag


Tjenare! Vilken dag! Började med att jag väcktes av mormors snarkningar, sedan fick jag en fisk när vi fiskade, höll på att missa bussen hem för jag glömde att den gick från sjukhuset, pushade mig själv lite för hårt när vi sprang, bastade med simtjejerna och ligger nu helt utslagen i min säng. Ska bädda om eftersom man är så fräsh nu efter att ha bastat! Det som är lite dåligt då är att jag känner att jag håller på att bli förkyld buhu!! Precis i tid innan jag ska åka på läger! Sen så är ju Alex på Gotland också.. Och så är jag trött, men för att fixa mina bekymmer ska jag ta lite Can Yuang imorgon (eller vad det heter), sova och för hoppningsvis prata med pojken min.

Bilden är från när jag och Alex spelade bilbingo, tyvärr vann varken han, jag eller mormor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0