Everybody hurts


Så, där var den första riktiga skoldagen avklarad! Gick endå hyffsat! Bara en svenskalärare som gjorde narr av sig själv, en engelskalektion som var halft kaos och sen en och en halv timme matte med mensverk där på slutet så man blandade ihop talen och var allmänt förrvirrad plus alldeles blek i ansiktet! Det är tur att jag bor så nära, så när lektionen tog slut var det bara att traska hem och lägga sig i sängen och be för att verken ska gå över. Tyvärr missade jag då min första tyskalektion, vilket jag inte tyckte var så bra men men, vad ska man göra när man får så ont och inte kan koncentera sig då? Jag missar även flyttestet idag på simträningen men får som tur är göra det en annan dag då. Istället får jag tagga till styrketestet imorgon!

Vad ska man göra då när man är ledig? Jag ska i alla fall räkna lite matte och städa. Btw, hoppas ni inte blev allt för skärrade av min och Shadies gangsterhet!


Kommentarer
Postat av: shadie

vi är tonga! :D

2011-08-23 @ 18:45:27
URL: http://s

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0