Vår

Lika dålig som jag är på att göra inlägg är ni på att komentera! Haha! Vi får väll förbättra oss båda nu. Det har inte varit speciellt mycket på senaste tiden, det har bara inte blivit så mycket spenderad tid vid datorn, många träningar den här veckan och 2 jobbiga prov att genomgå.

Om vi struntar i skolan för tillfället, så måste jag säga att våren verkligen är här! Idag så var det 14 plusgrader, helt underbart! Jag kunde cykla till träningen i solsken, supermysigt! Det enda som är lite synd är att det ligger kvar massor av snö på marken, den vill helt enkelt inte försvinna. Men för mig gör det inget, det har i alla fall blivit varmare, så nu behöver jag inte frysa lika mycket.

Jag längtar till sommaren, jag längtar till ledighet och lugn och ro.

Kommentarer
Postat av: Marie

Vilken härlig bild från Jersey!<3

Kram/mamma

2011-04-07 @ 08:09:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0