Långsammaste dagen än så länge på lovet

Idag har verkligen varit en seg dag, klockan är bara 1 och det känns som den lika väl kunde vara 5. Idag gick jag upp klockan 8 för att senare ta en liten springtur med Josefin. Efter springturen belönade vi oss själva med gott fika och tv-tittande. Jag drog mig sen hem för hon skulle till skolan.. och vad har jag gjort hemma då? Jag har räknat lite matte och sovit. Klockan 2 väntar tid hos optikern, jag ska få testa linser idag. Jag, jennie ska testa linser! Jag som har den värsta ögon-fobin! Kan inte pilla mig i mina ögon eller se andra pilla i sina egna eller kolla om någon har skräp i ögat m.m. Jag tål verkligen inte ögon! Men mot min rädsla ska jag i alla fall försöka testa linser uha! Vi får väll se hur det går...

Senare ikväll väntar ett till simpass med min kära klubb Södertälje.



Kommentarer
Postat av: korree

naw jag hade jätte trevligt med dig på våran, något korta, runda :) :) :) <3 <3 puss

2011-05-15 @ 19:18:59
Postat av: korree

naw jag hade jätte trevligt med dig på våran, något korta, runda :) :) :) <3 <3 puss

2011-05-15 @ 19:19:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0