In tha schoooooool!

Snart dags att göra historiaprov om vietnam, faktaprov. Har inte de bästa förutsättningarna på ett bra resultat känner jag men men, man gör ju alltid sitt bästa.

Känner att det är så himla mycket just nu och det ska bli skönt att få åka hem nästa helg och få lite lugn och ro, men mest längtar jag till påsklovet, jag behöver verkligen lov nu.

Men det är som sagt inte långt kvar så jag får ta och bita ihop nu fast det är jobbigt och göra det bästa utav situationen.


Bild från sjuan, jag och Louise på Nancy's!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Bra kämpat hälsar mormor och mamma!<3

Vi syns i Bollnäs på tisdag igen.

Puss puss:) mamma

2011-04-07 @ 15:09:06
Postat av: Anonym

Gullig bild!<3

:) mamsen

2011-04-09 @ 23:57:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0