Eko, ko, ko, ko...

Känner att det börja eka snart här på min blogg, inte gjort ett inlägg på 5 dagar, skäms lite. Men det har ju sina anledningar, vilket jag ska berätta!

I lördags så hade jag och Alex fixat en överraksning till våran underbara vän Carro. Vi åkte till Edsbyn för att kolla på 3D bio, filmen Rio. Efter det blev det hemfärd och tacos till middag med följd av goda muffins! En trevlig kväll och en bra present och förlåtelse att vi inte kan medverka på hennes riktiga 18-års dag som är nu på söndag.

Trailen till filmen som vi såg..


Nu till veckan har jag även haft lite i skolan och göra. Har haft 2 prov i fysik, ett om optik och ett om krafter. Sen har jag även haft en ganska enkelt idrottsprov. Jag har även legat i och tränat hårt, vilket har gjort att jag är väldigt slut i kroppen och tycker att sov-tid är lite mer lockande än blogg-tid, även fast jag tycker det är roligt att blogga då da. I tisdags hände även något väldigt roligt och lättande, mamma kom på besök! Det är väldigt skönt att ha henne här, det blir som att man slappnar av mycket bättre då eftersom man inte behöver tänka på maten, disken och städning.

I helgen blir det att åka hem till Södertälje för att fira mina kusiner och för att träffa sina vänner där hemma, jag längtar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0