längtar hem

ja rubriken säger ju allt, nu längtar jag verkligen hem, det är inte lätt att bo ensam, utan mamma och pappa och bror, man måste göra mera saker själv och får inte den hjälp som man fick förr. och då blir jag så irriterad på folk som bah, ååh, ja skulle också vilja bo själv, men nej, det skulle ni inte vilja göra än. även fast man har sina vänner och får hjälp, så äre inte samma sak, plus att jag har mina simträningar, vilket inte gör det enklare <3

men det kan vara så att man är inne i en period nu, hoppas på en bättre morgondag ! :) <3
har iaf min kusin mathilda här, som kan ta hand om mig, skönt <3

i helgen var jag som sagt i sundsvall, och det gick faktiskt helt okej, persade så nu ligger jag på 31 sek på 50 fri och på 33 på 50 fj, vilket känns super ! :) <3 nu till helgen när det är bertilsminne hoppas jag att det går lika bra :) <3

inatt så vare minusgrader, känns SUPER att bo i norrland !


Kommentarer
Postat av: Marie

Fin kusinbild! :)

2010-09-28 @ 13:07:17
Postat av: mormor

Hoppas du har det bra! <3

Morfar undrar om du har långkallingar i kylan? :)

2010-09-28 @ 16:24:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0