wiiihh - åland

okej först vill ja bara säga att jag är en korv på att uppdatera !!
o sen att ja blir glad att det är runt 10 pers som kollar på min blogg dagligen, fast ja inte skriver några inlägg, så ja får nog ta och bättra mig !! skam !!

nu idag äre torsdag, och höstlovet ligger framför mig
först imorgon klockan 7 ska jag vara i stockholm och sätta mig sedan på en färja till åland :)
ska på träningsläger med SSS, har sakat er <3

kommer hem på söndagen, kommer förhoppningsvis bli sen shopping o sthlm med mor, och sen tar jag tåget hem till älskade bollnäs :) <3 på kvällen väntar då agnes och julia på mig, UNDERBART! :) <3 sen får jag väll se vad vi tre filurer ska hitta på ^^

får se till att skriva mer dagliga uppdateringar, men kan bli svårt att göra det nu då ja ska till åland, men sen, ja ska iaf försöka :) så ni vet hihi :)



haha såhär kul kan man ha på en datorkunskaplektion !! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0